یزدفردا: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بافق ار برگزاری رویداد دو روزه‌ی رویش امید بسیج به منظور توانمندسازی شبکه گفتمان جهادی صاحبان ذهن فعال و زبان گویا در بافق خبر داد.

به گزارش یزدفردا: سرهنگ «محسن نصیری» در این باره اظهار کرد: رویداد رویش امید بسیج به منظور توانمندسازی شبکه گفتمان جهادی صاحبان ذهن فعال و زبان گویا در بافق با حضور مسئول مرکز مطالعات و حرکت‌های جهادی بسیج سازندگی کشور از روز گذشته در هتل نیکان بافق آغاز و تا امروز با شرکت بیش از ۵۰ فعال جهادی به ویژه سرگروه‌های جهادی شهرستان، ادامه خواهد داشت.

به گفته نصیری، در این رویداد بحث اهمیت کار جهادی، گفتمان سازی جهادی بر اساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب، تبیین بیانیه گام دوم در این زمینه و نقش و جایگاه بسیج و اهمیت آن در زمینه فعالیت‌های جهادی و گفتمان سازی مطرح می‌شود.

وی بحث تقویت حلقه‌های میانی را از موضوعات دیگر این رویداد عنوان کرد و افزود: این بدین معنی است که ما بتوانیم اقشار دیگر جامعه را به سمت این موضوع بکشانیم و حرکت جهادی را نهادینه کنیم.

این مسئول تصریح کرد: در سطح شهرستان بیش از ۵۰ گروه جهادی فعال داریم که در عرصه‌های مختلف فرهنگی، عمرانی، اقتصاد مقاومتی و کمک‌های مؤمنانه در حال فعالیت هستند.

نصیری در پایان افزود: حرکت‌های جهادی، به عنوان اصیل‌ترین و پویاترین جریان مردمی کشور، گام‌های مؤثری را در طی دو دهه اخیر، با هدف حل نظام مسائل جامعه برداشته که برکات آن در بخش های گوناگون اجتماعی قابل مشاهده است.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا